Teagasc agus foghlaim Comhoibriú CeadaÃonn Clár Foghlama Leibhéal 1 do phróiseas an chomhoibrithe ar fud an tsuÃmh iar-bhunscoile. Go prÃomha, tarlaÃonn comhoibriú idir múinteoirà na ranganna speisialta agus an cúntóir riachtanas speisialta. ÉascaÃonn an obair bhuÃne sin pleanáil, déanamh acmhainne agus bailiú fianaise fairsing. Chun tairbhà iomlána an chomhoibrithe a fheiceáil, teastaÃonn am pleanála cuÃ. Tarlóidh formhór an teagaisc sa bhunseomra ranga do Thara ach ceadaÃtear do chomhoibriú i dtimpeallacht uile na scoile i ngnéithe den chlár. Is féidir an comhoibriú sin a fheiceáil idir an rang speisialta agus na ranna ábhair ábhartha. Bhà deis ag an múinteoir corpoideachais tabhairt faoi ATF iomlán fad a nasc sé isteach le gné folláine fisiciúla den ATF Cúram pearsanta agus folláine. Bhà idir ghnÃomhaÃochtaà grúpa sa rang prÃomhshrutha agus ranganna grúpa damhsa agus ióga nÃos lú i gceist anseo. Cheadaigh an ATF Na healaÃona, mar aon leis na gnéithe Cumarsáid, teanga agus litearthacht lena mbaineann, d’ionchur ón múinteoir ealaÃne agus ón múinteoir ceoil. Ag féachaint ar ghnéithe ó Chúram pearsanta agus A bheith rannpháirteach i bpobal, bhà an múinteoir eacnamaÃocht bhaile in ann clár foghlama a chur le chéile chun scileanna maireachtála neamhspleácha a chur chun cinn. Cé go mb’fhéidir go mbeadh roinnt gnéithe de Chlár Foghlama Leibhéal 1 is féidir a atreisiú thar roinnt ábhar prÃomhshrutha, theastódh suÃomhanna grúpa bhig chun torthaà foghlama den chineál sin a theagasc i ndáirÃre le múinteoirà a bhaineann leis an ábhar ar leith nó laistigh den bhunrang speisialta. Cé gur féidir torthaà foghlama a nascadh le hábhair phrÃomhshrutha ar pháipéar, go réadúil nà bheadh sé seo indéanta. Ag brath ar riachtanais an scoláire, tá féidearthacht ann go gcrÃochnófaà gnéithe den chlár i rang prÃomhshrutha Corpoideachais nó ealaÃne ach teastaÃonn suÃomh grúpa nÃos lú d’fhormhór na foghlama. D’oibrigh na múinteoirà roinne ábhair leis an múinteoir ranga speisialta i dtéarmaà deiseanna agus straitéisà pleanála foghlama agus freisin chun fianaise ar fhoghlaim a chur i dtoll a chéile. Stóráladh an fhianaise ar fad i bpunann. Úsáideadh an fhéidearthacht chun fianaise a fháil ón mbaile freisin chun foghlaim a chomhdhlúthú do Thara. Chruthaigh sé sin braistint measúnaithe fhoirmithigh trà obair baile. Cuireadh tuismitheoirà ar an eolas trà chruinnithe nó irisà cumarsáideacha maidir le torthaà foghlama ábhartha agus na féidearthachtaà a bhaineann le fianaise a bhailiú. I gcás go raibh féidearthachtaà ann, bhreathnaigh tuismitheoirà ar fhoghlaim taobh amuigh den seomra ranga agus bailÃodh fianaise agus cuireadh ar aghaidh chuig an múinteoir Ã. Straitéisà teagaisc Idirdhealú Is maith le Tara a bheith gnÃomhach agus ag cabhrú ina timpeallacht. Is breá léi idirghnÃomhú le daoine eile agus freagraÃonn sà go han-mhaith don atreisiú dearfach. Is fearr a fhoghlaimÃonn Tara trà phróiseas samhalta agus le húsáid na struchtúr amhairc. Bunaithe ar na buanna sin mar aon lena spéiseanna, forbraÃodh gnÃomhaÃochtaà foghlama lena chinntiú go mbeadh sà rannpháirteach agus páirteach sa chlár foghlama. Mar shampla, bhraithfeadh Tara ar chomharthaà Lámh i gcomhair cumarsáid le daoine eile, scéalta sóisialta chun tuiscint a fháil ar a timpeallachtaà sóisialta agus struchtúir amhairc le cabhrú léi le haistrithe trÃna timpeallacht. Ar an gcaoi chéanna, tá Tara an-mheallta ag ábhair amhairc agus bÃonn sà an-spreagtha agus à ag obair le iPad. CruthaÃonn an t-idirghnÃomhú leis an TFC seo deiseanna chun cumarsáid a fhorbairt, coincheapa matamaiticiúla agus dul i ngleic le gnéithe difriúla de na healaÃona. Mar gheall ar réimse leathan úsáidà TFC agus a airÃonna ilchéadfacha idirghnÃomhacha, ceadaÃonn sé do go leor foghlama do Tara. Mar gheall go n-oibrÃonn Tara go prÃomha feadh na gconairà dul chun cinn Ag éirà lÃofa agus Ginearálú, bhà sé tábhachtach freisin clár leathan agus cothromaithe a cheadú. Cheadaigh roinnt torthaà foghlama laistigh den CFL1 sÃneadh le dul in oiriúint do riachtanais foghlama aonair Thara. I gcásanna áirithe freisin, bhà sé indéanta tagairt a dhéanamh do roinnt torthaà foghlama ón CFL2 agus iad a úsáid. Trà idirdhealú, is féidir le Tara freisin gearrchúrsaà Leibhéal 2 a chur i gcrÃch ag leibhéal indéanta. An pobal nÃos leithne CuimsÃtear ionchuimsiú Thara sa phobal nÃos leithne i gClár Foghlama Leibhéal 1. Cuireann sé seo ar a cumas oibriú i dtreo roinnt torthaà foghlama fad a fhorbraÃonn sà a scileanna maireachtála neamhspleácha. Mar chuid den ATF A bheith rannpháirteach i bpobal, is féidir le Tara cuairt a thabhairt ar áiseanna áitiúla trà dhul ar thurais siopadóireachta chuig an ollmhargadh áitiúil, turais go dtà an phictiúrlann, busanna a úsáid agus dul chuig bialanna/caiféanna. Ceadóidh gné uiscÃochta den ATF Corpoideachais do Tara Dul i ngleic leis an ionad snámha áitiúil. Glacann Tara páirt freisin i bpoist ina scoil, rud a cheadaÃonn di cur lena pobal. Glacann Tara páirt i ‘Scoileanna Glasa’ le scoláirà eile trÃna chinntiú go bhfuil ár scoil agus ár bpobal saor ó bhruscar. Nascann grúpa Gaisce na hIdirbhliana freisin le rang Tara agus reáchtálann siad raon gnÃomhaÃochtaà uair sa tseachtain. Tabharfar deis do Tara sna gearrchúrsaà CFL1 agus CFL2 nascadh leis an ionad garraÃodóireachta, dochtúirÃ, feirm agus tréidlianna áitiúla, ag tabhairt deis di nascadh a thuilleadh leis an bpobal. Mar go nglacann Tara páirt i marcaÃocht capall theiripeach tá a scoil nasctha freisin le stáblaà áitiúla agus chuir sé seo ar a cumas páirt a ghlacadh sa ghnÃomhaÃocht seo mar chuid dá curaclam d’fhonn feasacht spásúil, dÃriú, cothromaÃocht, comhordú, láidreacht a fheabhsú mar aon le cumarsáid shóisialta. Is éard atá i gceist leis seo aire a thabhairt do chapaill mar chuid dá gearrchúrsa.