An clár foghlama i ngníomh
Tá an scoláire i lár an rotha.
- BonnlÃne don fhoghlaim a bhunú: Is é an chéad rud is ceart cuimhneamh air agus clár foghlama á phleanáil ná céard atá foghlamtha ag an scoláire cheana féin. Déantar breith ag an tráth seo ar réamheolas, spéiseanna speisialta, Plean Oideachais don Dalta Aonair agus uaillmhianta todhchaà ag an gcéim seo.
- Eolas, tuiscint, scileanna agus dearcthaÃ: Is é an chéad rud eile le cuimhneamh air an t-eolas, na scileanna, an tuiscint agus na dearcthaà a dteastaÃonn uainn go bhfaighidh an scoláire iad sa chlár foghlama.
- Aonaid TosaÃochta Foghlama: Chun clár foghlama a dhearadh, roghnaÃtear na gnéithe is oiriúnaà i ngach ATF don scoláire.
- Eispéiris foghlama: Tugtar réimse bealaà sna heispéiris foghlama don scoláire a ghlacann páirt i CFL1anna inar féidir leis na torthaà foghlama ábhartha a bhaint amach.
- Fianaise ar fhoghlaim agus ar cháilÃocht: Úsáidtear raon modhanna chun fianaise a bhailiú ar fhoghlaim an scoláire. Nuair a chuireann an scoláire an clár foghlama i gcrÃch go rathúil, bronntar an PGSS.
- Prionsabail: LéirÃonn na prionsabail chomh tábhachtach is atá forbairt agus oibriú na gclár foghlama.