An clár foghlama i ngníomh Le cabhrú chun cláir foghlama a phleanáil, tugtar scéimre sa roth foghlama (FÃor 5), ina gcuirtear gnéithe difriúla na dtreoirlÃnte i láthair agus ina ndéantar ceangal eatarthu. Leanann an roth foghlama seo an fhormáid chéanna a úsáidtear sna CFL2anna ach a chuirtear in oiriúint do riachtanais an scoláire atá páirteach sna CFL1anna. Is é an scoláire tús agus deireadh an chláir foghlama. LéirÃtear é mar chiorcail chomhlárnacha ar roth le bheith mar mheabhrú amhairc agus uirlis mhachnamhach do mhúinteoirà agus scoláirà ina leagtar béim ar an tábhacht a bhaineann le hamharc iomlánaÃoch a chothabháil ar an bhfoghlaim. LéirÃonn na ciorcail chomhlárnacha, ón taobh istigh amach, na scoláirÃ, gnéithe dá bhfoghlaim ar nós Plean Oideachais don Dalta Aonair, catagóirà na dtorthaà foghlama lena mbaineann, na ATFanna, réimsà curaclaim féideartha a áirÃtear sa chlár, an ghné mheasúnaithe agus cháilÃochtaà agus, ar deireadh, roinnt de na prionsabail lena mbaineann. Déantar cur sÃos sa tábla a leanann an léaráid ar na gnéithe ón roth nÃos mine. An roth foghlama FÃor 5: Cuir isteach an roth Tá an scoláire i lár an rotha. BonnlÃne don fhoghlaim a bhunú: Is é an chéad rud is ceart cuimhneamh air agus clár foghlama á phleanáil ná céard atá foghlamtha ag an scoláire cheana féin. Déantar breith ag an tráth seo ar réamheolas, spéiseanna speisialta, Plean Oideachais don Dalta Aonair agus uaillmhianta todhchaà ag an gcéim seo. Eolas, tuiscint, scileanna agus dearcthaÃ: Is é an chéad rud eile le cuimhneamh air an t-eolas, na scileanna, an tuiscint agus na dearcthaà a dteastaÃonn uainn go bhfaighidh an scoláire iad sa chlár foghlama. Aonaid TosaÃochta Foghlama: Chun clár foghlama a dhearadh, roghnaÃtear na gnéithe is oiriúnaà i ngach ATF don scoláire. Eispéiris foghlama: Tugtar réimse bealaà sna heispéiris foghlama don scoláire a ghlacann páirt i CFL1anna inar féidir leis na torthaà foghlama ábhartha a bhaint amach. Fianaise ar fhoghlaim agus ar cháilÃocht: Úsáidtear raon modhanna chun fianaise a bhailiú ar fhoghlaim an scoláire. Nuair a chuireann an scoláire an clár foghlama i gcrÃch go rathúil, bronntar an PGSS. Prionsabail: LéirÃonn na prionsabail chomh tábhachtach is atá forbairt agus oibriú na gclár foghlama.