Ionchas maidir le scolairí Snáithe 1: Taithí a fháil ar na hEalaíona Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire Taithí a fháil ar na hEalaíona 1.1 breathnú ar chuir i láthair ealaíne d’ardchaighdeán ó dhaoine eile, lena n-áirítear saothar ealaíontóirí gairmiúla, le taithí a fháil ar bharr feabhais 1.2 anailís a dhéanamh ar an gcomhthéacs ina dtógtar cuir i láthair ealaíne trí bhreathnú agus rannpháirtíocht 1.3 léirmheas a dhéanamh ar a bhfuil an fhoirm ealaíne a chur in iúl 1.4 anailís a dhéanamh ar ábharthacht agus ar oiriúnacht an mhodha cumarsáide 1.5 machnamh a dhéanamh ar a thaithí le bonn eolais a chur faoin tionscadal cruthaitheach aonair nó comhoibríoch a mbeidh sé páirteach ann Snáithe 2: Pleanáil agus ullmhú Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire An ghníomhaíocht chruthaitheach chomhoibríoch a shainaithint 2.1 éisteacht agus cur le smaointe daoine eile 2.2 roghanna agus a n-impleachtaí a mheá 2.3 fianaise phraiticiúil a chur ar fáil ar láidreachtaí agus buanna a thugann sé chuig an ngníomhaíocht 2.4 cur le measúnú na láidreachtaí sin chomh maith le cinn eile a shainaithint ba mhaith leis a fhorbairt 2.5 cumas a léiriú machnamh a dhéanamh ar an bpróiseas go dáta, ag baint tátal as agus ag léiriú a ábharthachta don tionscadal iomlán Sainscileanna a chleachtadh agus a fhorbairt 2.6 glacadh le freagrachtaí as ról atá oiriúnach dá chumais 2.7 taighde agus acmhainní oiriúnacha a úsáid a chuireann ar a chumas forbairt sa ról a roghnaíonn sé nó a shanntar dó 2.8 bheith ag obair go neamhspleách ar a chomhscoláirí agus i gcomhar leo 2.9 tiomantas a léiriú do spriocdhátaí a bhaint amach agus/nó freastal ar chleachtaí 2.10 a léiriú go bhfásann a thacar scileanna thar imeacht aimsire Snáithe 3: Rannpháirtíocht agus Taibhiú Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire Ár saothar a chomhroinnt 3.1 cur go haonarach agus go comhoibríoch leis an taibhiú ealaíne le réiteach a bhaint amach ar na dúshláin ealaíne atá i snáithe 2 3.2 cumarsáid a dhéanamh go hoiriúnach le comhscoláirí, múinteoirí, ceannairí agus leo siúd atá ag freastal ar an imeacht 3.3 scileanna a sealbhaíodh sa disciplín ealaíne roghnaithe a léiriú le taibhiú go héifeachtach ina ról roghnaithe Measúnú agus léirmheas 3.4 machnamh a dhéanamh ar an gcur i láthair deiridh ar ghlac sé páirt ann, ag machnamh ar a ról agus ar ról daoine eile 3.5 na scileanna agus an t-eolas atá sealbhaithe aige a shainaithint, ag cur friotail ar a n-inaistritheacht go réimsí eile dá fhoghlaim agus dá shaol 3.6 cur le breithmheas cuiditheach ar shaothar a chomhscoláirí