Forbhreathnú: Naisc
Ráitis Foghlama |
|
Ráiteas |
Samplaí d’fhoghlaim ghaolmhar sa chúrsa |
RF 4: Cruthaíonn agus cuireann an scoláire i |
I snáitheanna 1, 3 agus 4 bíonn an scoláire páirteach |
láthair saothair ealaíonta agus tuigeann sé/sí |
i ngach gné de phróiseas cruthaitheach na beochana. |
an próiseas agus na scileanna atá i gceist. |
Feictear an tábhacht a bhaineann le seicheamhú agus |
foighne i bpróiseas cruthaitheach. |
|
RF 20: Úsáideann an scoláire teicneolaíochtaí cuí |
Le linn seit/carachtair a chruthú, foghlaimíonn |
chun dul i ngleic le dúshlán deartha. |
an scoláire chun dúshláin deartha a shárú |
ina aonar agus mar bhall de ghrúpa trí |
|
raon Aipeanna difriúla mar aon le cláir |
|
do tháibléid agus ríomhairí glúine a úsáid. Foghlaimíonn |
|
an scoláire freisin chun radhairc a thógáil ó |
|
uilleannacha difriúla leis na gairis chuí. |
|
RF 21: Cuireann an scoláire scileanna praiticiúla i bhfeidhm |
Úsáideann an scoláire na scileanna a fhoghlaimítear |
de réir mar a fhorbraíonn sé/sí múnlaí agus táirgí |
in ábhair eile ar nós Teicneolaíochta agus/nó Teicneolaíocht |
ag baint úsáide as ábhair agus as teicneolaíochtaí éagsúla. |
Ábhar (Adhmad) agus oibríonn sé ar an ngearrchúrsa |
seo sna ranganna sin. |
|
RF 22: Léiríonn an scoláire tionscnaíocht, |
I snáitheanna 3 agus 4, foghlaimíonn an scoláire |
tá sé/sí nuálach agus forbraíonn sé/sí scileanna fiontraíochta. |
chun fadhbanna a réiteach agus deiseanna a shainaithint. |
Tríd an bpróiseas agallaimh, obair chomhoibritheach |
|
agus taighde margaidh, forbraíonn an scoláire |
|
scileanna gnó agus fiontraíochta. |
|
RF 23: Tógann an scoláire smaoineamh ar |
Cruthaítear léiriú beochana gearr mar |
aghaidh ó cheapadh go réadú. |
bhailchríoch ar an gcúrsa. Chun é sin a dhéanamh, |