Aidhm agus Cuspóirí
Is é is aidhm leis an RÃomheolaÃocht san Ardteistiméireacht ná cruthaitheacht agus scileanna réitithe fadhbanna an fhoghlaimeora a fhorbairt agus a chothú, in éineacht lena chumas a bheith ag obair go neamhspleách agus i gcomhar le daoine eile. Cuirfidh an scoláire bunchleachtais agus bunchoincheapa na rÃomheolaÃochta i bhfeidhm agus forbróidh sé léirthuiscint ar ról éagsúil na teicneolaÃochta rÃomhaireachta sa tsochaà agus sa timpeallacht ina bhfuil cónaà air. Cothóidh staidéar ar an rÃomheolaÃocht spéis agus paisin sa scoláire agus tabharfaidh sé cumhacht dó chun dul i ngleic go muinÃneach agus go gnÃomhach leis an domhan.
CuspóirÃ
Tá sé de chuspóir ag RÃomheolaÃocht na hArdteistiméireachta a chur ar chumas an scoláire an méid seo a leanas a dhéanamh:
- tuiscint a fhorbairt ar an gcaoi a gcuireann teicneolaÃocht rÃomhaireachta bealaà nua i láthair chun dul i ngleic le fadhbanna; agus smaointeoireacht rÃomhaireachtúil a úsáid chun fadhbanna a anailÃsiú agus chun réitigh a dhearadh, a fhorbairt agus a mheas
- rÃomhchláir a léamh, a scrÃobh, a thástáil agus a mhodhnú
- tuiscint a fhorbairt ar an gcaoi a n-oibrÃonn rÃomhairÃ; na pÃosaà éagsúla den rÃomhchóras agus an gaol eatarthu, lena n-áirÃtear bogearraÃ, sonraÃ, crua-earraÃ, cumarsáid, agus úsáideoirÃ
- léirthuiscint ar na himpleachtaà eiticiúla agus sóisialta a bhaineann le húsáid a bhaint as teicneolaÃocht agus faisnéis rÃomhaireachta agus tionchar na teicneolaÃochta ar shaol pearsanta duine agus ar an tsochaà a shainaithint
- tuiscint a fháil ar an athrú de réir a chéile atá tagtha ar theicneolaÃocht na faisnéise agus na héifeachtaà a d’fhéadfadh a bheith ag na hathruithe sin ar oideachas, ar an lucht saothair, agus ar an tsochaÃ
- cruinneas, ábharthacht, oiriúnacht, cuimsitheacht, agus claontacht foinsà faisnéise ar lÃne a mheas
- a bheith ag obair as a stuaim féin agus le daoine eile, cumarsáid a dhéanamh go héifeachtach, agus úsáid a bhaint as teicneolaÃocht faisnéise ar shlà atá freagrach, inniúil, muinÃneach, machnamhach, agus cruthaitheach.