Ábhar Tacaíochta do Mhúinteoirí Tá idirghníomhú idir an múinteoir agus an páiste ag croílár obair na scoile chun tacú le forbairt agus le foghlaim teanga na bpáistí. Áirítear sna hÁbhair Thacaíochta seo réimse straitéisí teagaisc agus modheolaíochtaí, atá fréamhaithe i dtaighde, chun tacú le foghlaim agus le forbairt teanga páistí in T1 (Gaeilge) agus in T2 (Béarla) na scoile. Díríonn cuid den Ábhar Tacaíochta seo ar choincheapa agus scileanna teanga a bhaineann go sonrach le teanga amháin (Gaeilge nó Béarla) agus díríonn cuid eile acu ar choincheapa agus ar scileanna atá mar bhonn agus mar thaca ag gach teanga. Tá na hÁbhair Thacaíochta leagtha amach thíos de réir an tsnáithe ábhartha nó na cuir chuige agus oideolaíochtaí i leith fhorbairt teanga. Teanga ó Bhéal / Oral Language Feidhmeanna Teanga na Gaeilge Forbairt Teanga Oral Language: Lesson Outline Lesson Outline: Poetry Lesson Outline: Story Conairí Forbartha leis an nGaeilge a Fhoghlaim mar Dhara Teanga Developmental Pathways in Learning Irish as a Second Language Málaí Scéalaíochta agus Drámaí Puipéad Story Sacks and Puppet Plays Suggested Picturebooks Struchtúr Abairte agus Gramadach Dea-Chleachtais Scoil lán-Ghaeilge Critical Thinking and Book Talk Talk Time A Structured Approach to Public Speaking for Children Léitheoireacht / Reading Fónaic Léitheoireacht Faoi Threoir Guided Reading Taifead Reatha Léitheoireachta Picture Books Promoting Children’s Comprehension Phonological Awareness Wordless Picturebooks Scríbhneoireacht / Writing Patrúin le haghaidh na Lámhscríbhneoireachta Early Handwriting: Patterns Language for Teaching Handwriting Scríbhneoireacht Reatha Cursive Writing An Cheardlann Scríbhneoireachta The Writing Workshop Seánraí Scríbhneoireachta Writing Genres Caighdeán agus Canúint: Treoir do Mhúinteoirí Cuir Chuige agus Oideolaíochtaí / Approaches and Pedagogies Cosáin Tacaíochta Breise Additional Support Pathways An Cur Chuige Cumarsáideach Dea-Chleachtais Scoil lán Ghaeilge An Fhoghlaim Chomhtháite Ábhar agus Teangacha (FCÁT) Content and Language Integrated Learning (CLIL) Outdoor Learning Developing Vocabulary Within a Balanced Literacy Framework Spraíúlacht a fhí le chéile le Teagasc agus Foghlaim Teanga Infusing Playfulness into Language Teaching and Learning Pleanáil i gcomhair Súgradh Acmhainní Organising for Play: Resources Súgradh a eagrú: Am agus Gnáthaimh Organising for Play: Time and Routines Múineadh le Scileanna a Aistriú idir Teangacha Teaching for Transfer of Skills Across Languages Aghaidh a thabhairt ar fhadhbanna gramadaí i nGaeilge foghlaimeoirí Socio-Dramatic Play to Support Oral Language and Early Literacy Developing Functional Language and Literacy Skills for the Child Learning English as an Additional Language Éagsúlacht theangeolaíoch a fhiosrú Exploring linguistic diversity Tacú le feasacht teanga a fhorbairt Supporting the development of language awareness Eiseamláirí de Struchtúir Ghaeilge Aiseolas Ceartaitheach i gComhthéacs an Tumoideachais Corrective Feedback in the Immersion Context The Place of Irish in a Multilingual Environment Timthriall an taighde agus an fhiosrúcháin ar an idirlíon Internet research and inquiry cycle Parents Supporting Literacy Development at Home