Roinnt machnaimh ar an bhfoghlaim Tugtar faoin bhfoghlaim ar bhealach an-leathan agus pearsanta. Tá an Plean Oideachais don Dalta Aonair lárnach do phlean foghlama a cheapadh don scoláire. Mar gheall ar chomh leathan is atá clár Leibhéal 1, tá an cineál seo foghlama agus pleanála an-éasca. NÃl léamh ná scrÃobh ag Ciarán agus mar gheall go bhfuil an oiread scóip sa chlár nua ar Leibhéal 1, osclaÃodh domhan nua foghlama dó. Bhà Ciarán in ann a láidreachtaà agus a riachtanais a shainaithint agus dÃriú orthu i mbliana seachas bheith ag iarraidh é a bhrú isteach i gcuraclam nÃos srianta. Ba bhreá le Ciarán gnÃomhaÃochtaà fillteáin mar go bhfuil tús, lár agus deireadh le gach tasc agus is féidir iad a chur in oiriúint agus a athrú i gcomhair gach duine aonair ionas go mbÃonn siad ag obair go neamhspleách ag a leibhéal féin. Thosaigh Ciarán ag meaitseáil le litreacha a ainm, ansin ag bogadh chuig a ainm a rianú, a chóipeáil agus a scrÃobh. Bhà deiseanna ann d’fhéinmheasúnú scoláire mar chuid de chlár foghlama Chiaráin. Tá Ciarán an-fheasach ar nuair a bhÃonn dul chun cinn á dhéanamh aige agus nuair nach bhfuil. BhÃomar an-chúramach chun tascanna agus ceachtanna a chur i láthair ag leibhéal cuà ionas nach mbeadh sé dÃspreagtha agus go mbeadh sé meallta freisin. Thaitin moladh ó bhéal agus fisiciúil go mór leis. Braitheann féinmheasúnú ar leibhéal cognaÃoch an scoláire ach is féidir roghanna a chur i láthair i roinnt bealaà chun an scoláire a chumasú a ghuth a chur lena fhoghlaim, ó theicneolaÃocht súilfhéachana; teicneolaÃocht chuiditheach ag cabhrú le roghanna a dhéanamh ar iPad; nó pictiúr a roghnú nó ó bhéal.