Skip to content

3 Comhairliúchán ar dréachtsonraíochtaí na hArdteistiméireachta

3 Comhairliúchán ar dréachtsonraíochtaí na hArdteistiméireachta

Foghlaim Tuilleadh

Ionchas maidir le scolairí

Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire
1 Taithí a fháil ar na hEalaíona

                      

  1. 1.1

    breathnú ar chuir i láthair ealaíne d’ardchaighdeán ó dhaoine eile, lena n-áirítear saothar ealaíontóirí gairmiúla, le taithí a fháil ar bharr feabhais

  2. 1.2

    anailís a dhéanamh ar an gcomhthéacs ina dtógtar cuir i láthair ealaíne trí bhreathnú agus rannpháirtíocht

  3. 1.3

    léirmheas a dhéanamh ar a bhfuil an fhoirm ealaíne a chur in iúl

  4. 1.4

    anailís a dhéanamh ar ábharthacht agus ar oiriúnacht an mhodha cumarsáide

  5. 1.5

    machnamh a dhéanamh ar a thaithí le bonn eolais a chur faoin tionscadal cruthaitheach aonair nó comhoibríoch a mbeidh sé páirteach ann

Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire
1 An ghníomhaíocht chruthaitheach chomhoibríoch a shainaithint
  1. 2.1

    éisteacht agus cur le smaointe daoine eile

  2. 2.2

    roghanna agus a n-impleachtaí a mheá 

  3. 2.3

    fianaise phraiticiúil a chur ar fáil ar láidreachtaí agus buanna a thugann sé chuig an ngníomhaíocht

  4. 2.4

    cur le measúnú na láidreachtaí sin chomh maith le cinn eile a shainaithint ba mhaith leis a fhorbairt

  5. 2.5

    cumas a léiriú machnamh a dhéanamh ar an bpróiseas go dáta, ag baint tátal as agus ag léiriú a ábharthachta don tionscadal iomlán

Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire
2 Sainscileanna a chleachtadh agus a fhorbairt
  1. 2.6

    glacadh le freagrachtaí as ról atá oiriúnach dá chumais 

  2. 2.7

    taighde agus acmhainní oiriúnacha a úsáid a chuireann ar a chumas forbairt sa ról a roghnaíonn sé nó a shanntar dó 

  3. 2.8

    bheith ag obair go neamhspleách ar a chomhscoláirí agus i gcomhar leo 

  4. 2.9

    tiomantas a léiriú do spriocdhátaí a bhaint amach agus/nó freastal ar chleachtaí

  5. 2.10

    a léiriú go bhfásann a thacar scileanna thar imeacht aimsire

Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire
1 Ár saothar a chomhroinnt
  1. 3.1

    cur go haonarach agus go comhoibríoch leis an taibhiú ealaíne le réiteach a bhaint amach ar na dúshláin ealaíne atá i snáithe 2

  2. 3.2

    cumarsáid a dhéanamh go hoiriúnach le comhscoláirí, múinteoirí, ceannairí agus leo siúd atá ag freastal ar an imeacht 

  3. 3.3

    scileanna a sealbhaíodh sa disciplín ealaíne roghnaithe a léiriú le taibhiú go héifeachtach ina ról roghnaithe

Foghlaimíonn na scoláiri faoi Ba chóir go mbeadh sé ar chumas an scoláire
2 Measúnú agus léirmheas
  1. 3.4

    machnamh a dhéanamh ar an gcur i láthair deiridh ar ghlac sé páirt ann, ag machnamh ar a ról agus ar ról daoine eile

  2. 3.5

    na scileanna agus an t-eolas atá sealbhaithe aige a shainaithint, ag cur friotail ar a n-inaistritheacht go réimsí eile dá fhoghlaim agus dá shaol

  3. 3.6

    cur le breithmheas cuiditheach ar shaothar a chomhscoláirí

Cuireadh leis an ngearrthaisce é go rathúil.