Timpeallacht foghlama éifeachtach a chruthú do Chris Caithfidh Chris oibriú duine le duine le duine fásta a bhfuil aithne aige orthu chun rochtain agus freagairt d’fhormhór na ngnÃomhaÃochtaà foghlama. Tá sé sóisialta agus is féidir leis taitneamh a bhaint as bheith in éindà leis an gcuid eile den rang uaireanta d’amanna ciorcail don rang ar fad, cé go dtógann sé sosanna gluaiseachta uathu seo tar éis thart ar thrà nóiméad, le siúl timpeall an tseomra ranga. Tá go leor riachtanais chéadfacha féinghabhálacha ag Chris is gá a shásamh go minic trà luascadh, a ghlúine a fháisceadh chuig a chliabhrach, ag déanamh guthaÃochtaà arda nó a chloigeann a bhualadh lena lámh. Le tacú le Chris chun na riachtanais sin a shásamh go dearfach agus chun rannpháirtÃocht a mhéadú leis an tasc, caithfidh an duine fásta a oibrÃonn le Chris tacú leis gnÃomhaÃochtaà a chur i gcrÃch óna aiste bia céadfach (mar a d’ordaigh an teiripeoir saothair) go rialta i rith an lae agus sula dtosaÃonn an fhoghlaim. BÃonn sé deacair ar Chris fanacht ina shuà chun boird ar feadh i bhfad freisin mar gheall go dteastaÃonn sosanna gluaiseachta uaidh. Dá bhrà sin, áirÃtear le gnÃomhaÃochtaà a phleanáiltear do Chris go leor gluaiseachta nó is féidir iad a thabhairt chuige ag suÃomhanna éagsúla timpeall an tseomra ranga (m.sh. rudaà atá á bhfiosrú a chur i láthair ar thráidire is féidir a iompar chuig láthair ar an urlár). FreagraÃonn Chris an-mhaith do ghnáthamh agus do ghnÃomhaÃochtaà a bhfuil cur amach aige orthu. A oiread agus is féidir, leantar amchlár laethúil bunaithe ar ghnáthamh le gnÃomhaÃochta a bhfuil cur amach aige orthu á múineadh ag an am céanna agus san áit chéanna/áit chosúil gach seachtain. Taispeánfar grianghraf den ghnÃomhaÃocht atá ar tà tosú do Chris dÃreach sula dtosaÃonn sÃ. Tá solúbthacht san uainiú rÃthábhachtach chun dóthain ama a thabhairt do Chris chun an méid atá ag tarlú/ar tà tarlú a phróiseáil go hiomlán. Is féidir é sin a dhéanamh mar gheall ar an gcóimheas ard foirne is scoláire i rang Chris.